Divendres passat 6, alumnat de les diferents assignatures oferides pel departament d’informàtica va gaudir d’un meravellós matí en el Museu de l’Arcade a Ibi. Després d’una interessant xarrada inicial, van descobrir i van gaudir amb una gran quantitat de màquines de jocs arcade i d’una exposició d’ordinadors dels últims 40 anys.

Sense cap mena de dubte, ha sigut una gran experiència pel nostre alumnat.
