Reprenem el ping pong als patis

Tots els dijous, durant el primer pati, estaran habilitades les dos taules de ping pong amb les quals compta el centre perquè tot l’alumnat interessat puga passar a jugar una estona. Estes primeres setmanes, hi haurà joc lliure en partits ràpids. Més endavant, si hi ha un grup d’alumnat interessat, es llançarà una nova edició de la lliga de tenis de taula i per a jugar caldrà estar inscrit en la competició.

Us animem que us passeu pels passadissos de la planta baixa, enfront de l’aula de Comerç i les taules de fusta del pati interior.