Convocatòria de mobilitats Erasmus+ per a l’alumnat 2024/2025

Es publiquen els criteris de selecció per a l’alumnat de 1r Batxillerat i 4t ESO que participarà en el projecte Erasmus+ 2024/2025 de l’Institut  Joanot Martorell d’Elx (codi: 2024-1-ES01-KA121-SCH-000236528), que inclou una mobilitat en Hyères, França. S’oferixen 8 places per a l’alumnat.

Podeu consultar els criteris en el document adjunt en format PDF.

Entrevistes de selecció

• Divendres 4 d’octubre de 10.45 a 12.00 hores:
    • Alumnat de 1r de Batxillerat (tots els grups)
  • Dilluns 7 d’octubre d’11.05 a 12.00 hores:
    • Alumnat de 4t ESO B.
    • Alumnat de 4t ESO C.
  • Dilluns 7 d’octubre de 12.00 a 12.55 hores:
    • Alumnat de 4t ESO D.

És important que l’alumnat estiga preparat per a les entrevistes en francés i anglés.

L’alumnat haurà d’entregar un vídeo de presentació del seu entorn familiar en anglés o francés, segons corresponga a la mobilitat. La data límit per a entregar el vídeo és fins al dilluns  7 d’octubre, i s’haurà de portar en una memòria USB per a poder descarregar-lo.

Criterios-seleccion-alumnado-24-25