Participació en projecte “Documovil”

Este taller, organitzat per la UPCCA (Unitat de Prevenció Comunitària en Conductes Addictives) pretén aconseguir que l’alumnat siga capaç d’elaborar quatre curtmetratges d’entre dos i quatre minuts de duració relacionats amb el tema de les addiccions. S’empra, per a això, un mètode d’expressió basat en l’aprenentatge de l’escriptura audiovisual per a, posteriorment, generar un debat en l’àmbit públic a través d’una mostra oberta a tota la ciudadania dels treballs realitzats per les i els participants.

Partint d’una reflexió teòric pràctica, pretén millorar la informació dels escolars sobre els riscos associats a l’abús d’alcohol, tabac i medicaments no prescrits, afavorir actituds positives cap a la cura de la salut i per extensió, afavorir l’autoestima de les i els participants en facilitar-los un marc de treball en el qual són subjectes d’enunciació.