Taller “micromasclisme i relacions tòxiques”

Els alumnes i alumnes de 3r PDC han participat, durant el segon i tercer trimestre, en el taller “Violència de gènere: micromasclisme i relacions tòxiques” a càrrec de la fundació Elx Acull, dins del seu programa Aprenentatge i Servici. Les primeres sessions han consistit en unes classes teòriques d’aprenentatge centrades en el mite de l’amor romàntic, per a conscienciar als alumnes sobre com la normalització de les conductes masclistes porta al fet que els joves no siguen capaços de reconéixer-les en el seu dia a dia, ni ser conscients que estan vivint un cas de violència de gènere.

Durant estes sessions els alumnes han pogut exposar i debatre sobre les seues pròpies experiències o experiències pròximes a ells. El taller ha conclòs amb l’elaboració d’un curt de sensibilització sobre la violència de gènere titulat “Ningú és de ningú”.