Participació en el Campionat d’Espanya Escolar d’escacs

Els passats dies 26, 27 i 28 d’abril, cinc alumnes de l’IES Joanot Martorell acompanyats pels professors Alberto Simón i David Bañón, van participar en l’IX Campionat d’Espanya Escolar per equips. L’assistència es va aconseguir després de guanyar el Torneig Intercentres i aconseguir la inscripció gratuïta. Els alumnes van haver de competir amb jugadors d’altíssim nivell i van aconseguir quedar en el lloc 17 de 28 participants. L’institut guanyador va ser l’IES Valdespartera de Saragossa.

El nostre equip, format per Israel Segarra, Wenjie Cao, Adam Galmani, José Tovar i Mohammed Maanane, va passar tres dies emocionants representant al nostre institut.

Els escacs està sent part del Joanot i es continuaran realitzant activitats, com el pròxim torneig dels tallers de juny i per descomptat continuaran les classes d’escacs en 4.° de l’ESO.