Participació en seminari Erasmus+

El professorat de l’IES Joanot Martorell ha participat en un seminari Erasmus+ destinat a enfortir la implementació d’activitats en el centre, així com a la planificació de projectes i mobilitats d’alumnat i docents de la nostra institució.

El seminari, que va arrancar al gener i es prolongarà fins a març, ha comptat amb la participació de Javier Vicente, coordinador Erasmus+ de l’IES L’Asunción a Elx, i Juan Carlos Agulló, encarregat de la difusió en el mateix centre. Tots dos van compartir experiències valuoses sobre el desenvolupament de projectes en el seu institut i les mobilitats del professorat i alumnat a altres països de la Unió Europea, així com de la seua difusió en xarxes socials i mitjans de comunicació.

Este curs dirigit a la formació del professorat suposa una oportunitat per a submergir-se en el món d’Erasmus+, conéixer les millors pràctiques i establir connexions significatives amb altres instituts en els quals es desenvolupen estos projectes.