La forma de la música a l’aula específica

En la penúltima sessió d’art teràpia hem estat escoltant música asseguts en el nostre lloc amb diversos folis davant i hem dibuixat lliurement en el paper a ritme de les diferents i variades cançons que estàvem escoltant: molt de ritme, lentes, amb molta orquestra… Hem estat pintant en el foli i en l’aire sense pensar. Tot flueix.

En la següent sessió, hem fet un sorteig per a veure quina parella tenim per a poder començar a treballar. Una vegada tenim parella ens hem assegut amb ella enfronte en una taula. Unes parelles han començat a dibuixar i a seguir el dibuix de la seua parella, i altres amb l’argila han estat construint una mica junts. La norma era no parlar i sí que mirar-se a la cara. La construcció d’una mica junts els ajuda a flexibilitzar la seua ment i a tindre en compte i valorar les idees d ells altra i a esperar mentre el company està en el seu torn.