Participació en la celebració del 9 d’Octubre de l’Ajuntament d’Elx

Una representació del Joanot Martorell, encapçalada pel nostre director Joan Carles Rizo i dues alumnes de 2n de batxillerat, ha participat en la celebració institucional del 9 d’Octubre en el Palau Altamira d’Elx.

El nostre centre ha sigut l’únic centre educatiu convidat a l’acte per l’Excel·lentíssim senyor alcalde Pablo Ruz i una de les nostres alumnes ha llegit un text per a commemorar aquest dia de celebració de tots els valencians i valencianes.

Entre totes i tots, fem Joanot!