L’IES Joanot Martorell celebra el Dia Europeu de les Llengües

L’institut Joanot Martorell d’Elx s’uneix a la celebració del Dia Europeu de les Llengües (26 de setembre), amb una iniciativa que promou la diversitat lingüística i cultural en la seua comunitat educativa.

El Dia Europeu de les Llengües, que se celebra en tota Europa el 26 de setembre i té com a objectiu fomentar la diversitat d’idiomes i promoure la importància de l’aprenentatge de llengües estrangeres. En aquest context, l’IES Joanot Martorell ha preparat un missatge multilingüe en el qual els estudiants donen la benvinguda al nou alumnat utilitzant una varietat d’idiomes.

El vídeo, que es comparteix en la pàgina web de l’institut, mostra a estudiants de diferents edats i procedències, que destaquen la riquesa cultural i lingüística de la nostra comunitat escolar. Els joves donen la benvinguda en idiomes com a anglés, francés, àrab, xinés, suec, italià, grec, valencià i castellà, entre altres.

Antonio Axels Sánchez
Coordinador Erasmus+