L’alumnat de primer d’FP Bàsica de Servicis Comercials va tindre una trobada molt especial amb l’inspector cap del Cos Nacional de Policia de la Unitat de Delinqüència i Crim Organitzat, que va vindre al centre per a parlar sobre els efectes negatius de les drogues en els jóvens i les seues conseqüències socials i legals.
La xarrada es va convertir en un espai de diàleg sincer en el qual el nostre alumnat va poder expressar les seues inquietuds, compartir experiències personals i plantejar, sense filtres, la seua visió sobre l’autoritat i la policia. Lluny de posicions enfrontades, es va generar un clima d’escolta i respecte mutu que va permetre desmuntar prejuís i acostar la figura policial des de la seua dimensió més humana i preventiva.
Esta iniciativa s’emmarca en el compromís social adquirit per l’Institut d’educar en el respecte, oferir referents positius i obrir horitzons professionals que ajuden els nostres jóvens a construir un futur amb oportunitats.
