Alumnat del Joanot rep el premi extraordinari

Tres alumnes del Joanot (Lora Okungbowa Okore, Rim El Mrabet Doukkali i Mario Roberto Godenca han rebut el premi extraordinari al rendiment acadèmic d’Educació Secundària Obligatòria de la Comunitat Valenciana corresponents al curs 2023-2024. Esta distinció ha sigut concedida per la Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació i s’ha fet pública en la RESOLUCIÓ de 27 de setembre de 2024, de la Direcció General d’Ordenació Educativa i Política lingüística.

Estos tres alumnes, que en l’actualitat cursen 1r de batxillerat en el nostre centre, rebran un diploma a l’excel·lència en el rendiment acadèmic expedit per la
Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, que serà entregat en un acte acadèmic organitzat a este efecte.

Donem la nostra enhorabona als nostres tres alumnes i les seues famílies per este gran assoliment que fa justícia a una trajectòria d’esforç i sacrifici per a aconseguir els millors resultats en els seus estudis.