Alumne del Joanot rep diploma de Química

Eros Ruiz Campos, alumne de 2n de batxillerat de l’última promoció del Joanot, va rebre el diploma acreditatiu de la Universitat Miguel Hernández pel seu primer lloc en la fase local de l’Olimpíada de Química, organitzada per la institució universitària il·licitana. El nostre ja ex alumne va participar en estes olimpíades acompanyat pel nostre company David Bañón.

Enhorabona per este premi tan merescut que dona compte de l’esforç i l’excel·lència de la qual fa gala el nostre alumnat promoció rere promoció.