Graduació de 2n de batxillerat, 2023-24

Dijous passat, el nostre alumnat de 2n de Batxillerat va celebrar el seu acte de graduació en una emotiva cerimònia. Durant l’esdeveniment, es van entregar diplomes als graduats i es van destacar els assoliments acadèmics i personals dels estudiants. La cerimònia va comptar amb discursos del director, els tutors i representants de l’alumnat, els qui van expressar el seu orgull i desitjos d’èxit per al futur. La jornada va culminar amb un vi d’honor oferit per l’AMPA en el qual estudiants, famílies i docents van compartir un moment de convivència i comiat.

Des de l’institut donem nostra més entusiasta enhorabona a esta nova promoció a la qual desitgem una molt fructífera trajectòria professional i acadèmica.

Entre totes i tots, fem Joanot!