Descens en rafting pel riu Segura

L’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut van viure una experiència inoblidable durant una excursió de rafting en el riu Segura. Organitzada com a part de les activitats extraescolars del centre, la jornada va tindre com a objectiu fomentar la convivència, el treball en equip i el contacte amb la naturalesa.

Sota la supervisió de monitors experts i amb totes les mesures de seguretat necessàries, els estudiants van recórrer un tram del riu gaudint dels ràpids i la bellesa natural de la zona. L’activitat no sols els va permetre viure una aventura emocionant, sinó també aprendre sobre la importància dels rius i el seu ecosistema.

L’entusiasme i l’alegria dels alumnes van ser evidents al llarg del dia, convertint esta excursió en un èxit rotund i una experiència educativa i recreativa que serà recordada per tots.