Curs de manipulador d’aliments

Durant la jornada del tretze de juny, després de seguir un curs de tres hores de duració, més de cent alumnes del nostre centre han obtingut el carnet de manipulador d’aliments. En un esforç per enfortir les competències laborals i fomentar una educació integral, els nostres estudiants l’alumnat de 4t ESO, FP2 i batxillerat ha realitzat este curs que proporciona als alumnes uns coneixements essencials sobre higiene i seguretat alimentària que poden obrir-los noves oportunitats per al seu futur professional.

Segons la definició establida per la Llei, un manipulador d’aliments és “aquella persona que per la seua activitat laboral té contacte directe amb els aliments durant la seua preparació, fabricació, transformació, elaboració, envasament, emmagatzematge, transport, distribució, venda, subministrament i servici”. D’acord amb el Reial decret llei 202/2000, al Reial decret 109/2010 i al reglament europeu CE 852/2004, tot treballador que encaix amb esta descripció ha de tindre un Certificat de Manipulació d’Aliments que li permeta exercir la seua labor d’acord amb la legalitat vigent.