INFORMACIÓ XARXA DE LLIBRES PER A LES FAMÍLIES

RECOLLIDA DE LLIBRES CURS ACADÈMIC 2023/2024

La devolució dels lots de llibres es realitzarà del 17 al 21 de juny tal com quede establit pel tutor o tutora del grup:

– L’alumnat haurà de portar emplenat el document oficial de lliurament de llibres (facilitat pel tutor o tutora).

– El lot ha de presentar-se complet, en bon estat i amb els folres nous. En cas d’haver perdut o deteriorat un ejemple, l’alumne o alumna ha de comprar un nou per a substituir-lo.

• La no devolució del lot de llibres complet en la data indicada o l’incompliment dels requisits assenyalats serà motiu d’expulsió del programa banc de llibres per al curs pròxim.

L’alumnat de 2n de batxillerat serà citat per a la devolució de llibres pel tutor o tutora en una data concreta.

Circular-FAMILIAS-xarxa-JUNIO-2024