Musicals 2023

Una vegada més, el nostre alumnat ha triomfat en la representació dels musicals. Enguany han girat entorn de la figura de Michael Jackson i a la sèrie televisiva Fama. Els musicals van tindre un gran acolliment entre els alumnes que van assistir a les jornades solidàries, que van fer pacientment la cua per a entrar al Gimnàs.

Ja estem esperant que ens cedisquen un any més el Gran Teatre d’Elx per a poder fer les representacions en gran i així poder recaptar el màxim possible per a un fi solidari.

Anirem informant!