Participació en Jornades sobre absentisme

El passat 2 i 3 de febrer va tindre lloc en el Centre de Congressos d’Elx les Jornades contra l’absentisme escolar, en les quals el nostre centre va tindre el privilegi d’intervindre i aportar la seua visió i experiència sobre aquesta problemàtica.

Va ser un dels tutors del programa PAC, Javier Moreno, qui va exposar les línies d’actuació que s’estan prenent amb aquest grup per a motivar a aquests alumnes i així aconseguir augmentar la seua afluència al nostre centre, amb l’objectiu final que puguen seguir dins del sistema educatiu i obtindre una titulació.

Entre aquestes actuacions destaquen els tallers de cuina, fusteria, teatre, hort escolar, així com les vistes a AFAE, residència de la tercera edat o les col·laboracions amb Elx Acull o Projecte Home.