El Joanot amb el 25N ( Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra les Dones)

Aquesta entrada és una contribució del nostre institut a la concienciació sobre els ODS (Objetius de Desenvolupament Sostenible): ODS 5. Igualtat de Génere.

La Comissió d’Igualtat i convivència de l’IES Joanot Martorell en col·laboració amb els tutors i tutores dels diferents grups de l’ESO, han elaborat un mural per a commemorar el 25 de novembre, Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra les Dones. A més, una representació de l’institut amb alumnat de 3r ESO A, E, F, PDC i 2n ESO PMAR han participat en l’acte realitzat per l’Ajuntament d’Elx en la Rotonda del Parc Municipal.

L’acte ha comptat amb la presència dels membres de la corporació municipal i de més de 700 alumnes de 16 centres entre els quals ha destacat la nostra representació.

Com sempre, la Regidora d’educació, María José Martínez, i el Regidor d’Inclusió i igualtat, Mariano Valera, han rebut amb molt d’interés la proposta elaborada pels nostres joves.