Construcció d’un estany en l’Hort del PAC

L’alumnat del programa PAC ha estat treballant intensament per a construir un estany en una de les zones de l’hort que cultiva aquest esforçat grup d’alumnes i alumnes. Després d’haver estat fent mesuraments i amb un notable esforç físic per a realitzar l’estructura de l’estany i la preparació tècnica d’aquest, en poc temps ja estarà perfectament operatiu perquè els nostres visitants de la fauna local ho utilitzen amb regularitat.

Enhorabona per la iniciativa.