Alumna de 2n Bach. participa en la I Olimpíada informàtica de la Comunitat Valenciana

Aquesta entrada és una contribució del nostre institut a la conscienciació sobre els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible): ODS 4. Educació de qualitat.
L’Escola Politècnica Superior de la Universitat d’Alacant va coordinar divendres passat 28 de gener aquesta competició per a un total de 72 estudiants inscrits procedents de centres de secundària de tota la província. Entre ells es trobava la nostra alumna Yolanda González Manrique de 2n BACH C, que, acompanyada per la professora Patricia Benavente (dept. d’informàtica i TIC), va fer una estupenda participació i va aconseguir puntuar, a l’espera que es publique el rànquing definitiu per a saber si obté el Premi a la millor programadora femenina.

La iniciativa cerca fomentar el talent en informàtica entre l’alumnat d’educació secundària, batxillerat o cicles formatius de grau mitjà. La prova va consistir a resoldre problemes de programació de complexitat creixent utilitzant algun dels llenguatges permesos: C/C++, Python o Java.

Aquesta fase classificatòria donava accés per primera vegada a l’Olimpíada Informàtica Espanyola (OIE) d’àmbit nacional, esdeveniment que es disputarà el mes vinent d’abril a Madrid amb els guanyadors dels diferents classificatoris regionals.