Punts de llibre solidaris

La nostra companya Fini Pastor, del departament de Llengua castellana i literatura ha realitzat una activitat amb el seu alumnat de 1r ESO i 2n ESO que ha consistit en la realització de punts de llibre en solidaritat amb el poble sirià.

Un any més l’IES Joanot Martorell porta a terme la crida a la conscienciació social i, un cop més, l’alumnat respon participant en activitats que suposen: ajuda, millora i superació per als més desfavorits.
L’ajuda econòmica canalitzada a través d’activitats constitueix una valuosa aportació. Els nostres estudiants coneixedors d’això gustosament les duen a terme. Aquest curs s’ha realitzat, alhora que d’altres, l’activitat: Creació d’punts de llibre solidaris, destinada a recaptar fons per als refugiats de Síria. Aquesta actuació al costat d’altres evidencien que el final de túnelno és una espelma la flama fluctua a mercè de vent, sinó una potent llum emesa per una central hidroelèctrica.

Enhorabona per la iniciativa.