Concurs maquetes cel·lulars en 3D

Des del departament de Biologia i Geologia els alumnes de 1r d’ESO han realitzat la construcció de maquetes cel·lulars en 3D. En la realització de les maquetes els alumnes han representat l’organització i forma dels tres tipus de cèl·lules existents: cèl·lules procariotes, cèl·lules eucariotes animals i cèl·lules eucariotes vegetals.

L’originalitat de les maquetes presentades ha estat espectacular utilitzant tot tipus de materials: plastilina, cartó, pasta, fils, gomaespuma, farina, cables, etc.

El nivell dels treballs realitzats ha estat fantàstic fent molt difícil la valoració dels millors. A més a més, d’exposar-los durant l’última setmana del trimestre a la biblioteca, s’ha realitzat un concurs per premiar el treball, l’esforç realitzat pels alumnes, l’originalitat, la dificultat tècnica i aspectes didàctics.

Els alumnes guanyadors en cadascuna de les categories han estat:

-Cèl·lula procariota: Alexis García Jiménez i Carlos Verdú Soriano (1r ESO F)

-Cèl·lula eucariota animal: Isabella Poveda Ramírez (1r ESO C)

-Cèl·lula eucariota vegetal: Anghy Nicole Gutiérrez Olivera (1r ESO A)

Com a premi els alumnes han rebut un diploma i vale consistent en un esmorzar a la cantina del centre que fou entregat pel Director de l’Institut i els professors del Departament de Biologia i Geologia en l’acte realitzar a la Sala d’usos múltiples el passat dimecres 20 de desembre.

Des del centre felicitem als premiats i a tots els alumnes de 1r que han participat per l’interès demostrat.