Beques i Ajudes

❗️ Convocatòria ajudes per alumnat NEAE curs 24/25

Extracto de la Resolución de 12 de abril de 2024, de la Secretaría de Estado de Educación, por la que se convocan ayudas para alumnos con necesidad específica de apoyo educativo para el curso académico 2024-2025

Presentació de sol•licituds del 30 d’abril al 13 de setembre

❗️ Convocatòria de Beques del Ministeri d’Educació i Formació Professional per a l’alumnat de Post-Obligatòria per al Curs 2024-2025.

La Sol·licitud haurà de fer-se telemàticament, des de la direcció web  https://www.becaseducacion.gob.es/becas-y-ayudas.html

El termini va començar el passat 19 de març, i finalitzarà el 10 de maig (a les 15:00h)

A més de l’alumnat que ja està cursant Post-Obligatòria, qualsevol alumne/a que, en el curs actual, estiga cursant 4t d’ESO i TINGA LA PREVISIÓ (SEGURETAT O POSSIBILITAT) DE QUE EL PRÒXIM CURS ESTARÀ A 1r de BAT 1r de CC.FF., SI VOL SOL·LICITAR BECA haurà de fer la sol·licitud enguany, dins del termini assenyalat.

Per a poder fer la Sol·licitud telemàtica cal disposar de DNI electrònic, Certificat Digital o qualsevol altre mitjà d’identificació digital (també s’ha habilitat l’opció de fer-ho amb Usuari i Contrasenya, registrant-se prèviament).  Recordar també que la Sol·licitud no queda presentada fins que no es finalitza l’últim pas del tràmit telemàtic, i es reb un número de registre i justificant de presentació.

NOTA: Quan es resolguen les peticions (començament del pròxim curs), és possible que li la deneguen a qui no estiga matriculat en el curs i/o nivell que va indicar a la Sol·licitud (per exemple, un alumne que va indicar un Cicle Formatiu i, finalment, l’han donat plaça, i s’ha matriculat, en un  altre diferent). En aquests casos, caldrà fer la reclamació en el termini corresponent, i aportar la justificació documental del curs en què estiga matriculat. Al mes de setembre s’obri habitualment un termini per actualitzar les dades de la Sol·licitud i evitar aquesta situació.

Pot consultar-se tota la informació detallada al següent enllaç:
www.educacionyfp.gob.es

i també ací…