SERVEIS EDUCATIUS COMPLEMENTARIS

MENJADOR ESCOLAR

1. Donar servei d’alimentació a:

·      Alumnat de transport o amb Ajuda assistencial de Conselleria.

·      Alumnat amb pare/mare treballadors.

·      Alumnat amb ajuda de la Mancomunitat de SS.SS de l’ajuntament.

·      Alumnat que viu lluny del centre.

·      Alumnat que ho sol·licite si es disposa de places.

·      Tindrà prioritat l’alumnat de Primària, sobre el d’Infantil en el cas que no es presenten les circumstàncies anteriors.

2.Tindre cura dels hàbits alimentaris, observar-los i millorar-los.

3.Tindre especial cura de la higiene corporal que requereix el servei de menjador.

4.Fer comprendre i acostumar a la variació alimentària.

5.Tenir cura de l’alumnat en el període d’esplai que li correspon al servei de menjador.

6.En el cas que siga necessari realitzar una selecció, el Consell Escolar admetrà l’alumnat a través de la Comissió de Menjador.

7. Cada inici de curs s’elaborarà el Pla de Menjador Escolar, on constarà el seguiment i la seua avaluació.

MÉS INFORMACIÓ

TRANSPORT ESCOLAR

El centre compta amb servei de transport escolar col·lectiu i individual des de l’Atzúvia, La Vall de Gallinera i La vall d’Ebo. A final de cada curs, es sol·licita l’ajuda per a ser beneficiari d’aquest servei.