¿Quiénes somos?

QUI SOM 2 HORTA MAJOR

Qui som

Som un col.legi Públic d’infantil i Primària de dues línies, amb infraestructures actuals, i adaptades als nous objectius educatius en cada nivell.

Comptem amb un claustre de 27 mestres en diferents especialitats. Per a atendre a la diversitat del nostre alumnat tenim servicis de Logopèdia, Psicologia, Assistència Social i Pedagogia Terapèutica. Hem integrat en el nostre horari sessions de suport per als alumnes que ho necessiten i xicotets grups per a augmentar l’efectivitat docent.

El nostre objectiu és aconseguir una educació integral.

• Som una escola plurilingüe. L’aprenentatge de les llengües juga un paper primordial com a mitjà de comunicació i creació.: castellà, valencià i anglès

• Som una escola integrada en el seu entorn. Participem  en esdeveniments que fomenten  valors ciutadans de convivència i tolerància que reflectisquen la pluralitat de la societat en què vivim, per mitjà del coneixement i conservació del paisatge i del folklore i tradicions alcoianes.

• Fomentem la sensibilitat en l’educació artística: la música, la dansa, la pintura,  el teatre, etc…

• Potenciem l’aprenentatge de les ciències.

• Som una escola actual. Utilitzem els noves tecnologies de què disposem per a diversificar els recursos didàctics de tots els matèries i aconseguir que la seua presència siga habitual per als alumnes.

• Bon clima de convivència. Valorem l’educació emocional com a part fonamental en el procés d’aprenentatge.

• Som una escola oberta. Estimulem la col·laboració de pares i mares en activitats de l’escola.

• Servicis.  Disposem de servici de menjador amb cuina pròpia; escoleta matinera i permanències.

• Activitats extraescolars. En el centre s’imparteixen diverses activitats artístiques i esportives, per completar el desenvolupament integral de l’alumne.