Aulario

Text aulari

En el nostre centre disposem de dotze aules de primària, sis d’infantil, una d’anglés, una de música, una d’informàtica, un xicotet laboratori, una de religió, una de logopèdia i una de pedagogia terapèutica.

Les aules d’infantil tenen una zona de jocs, accés directe als patis d’infantil, ordinador amb accés a internet i dos d’elles tenen pissarra electrònica. A més estan dotades de lavabos de la grandària adequada.
Les de primària tenen ordinador i accés a internet i dos d’elles pissarres electròniques.

A més de les aules els alumnes disposen d’una sala d’usos múltiples per a grans grups, amb ordinador, accés a internet i pissarra electrònica.
Les aules d’anglés, música i religió també tenen connexió a internet.

El psicòleg escolar disposa del seu propi despatx per a l’atenció als alumnes i als pares.