SETMANA DE LA BICICLETA.

Estimades famílies:
Els comuniquem que anem a celebrar la VIII SETMANA DE LA BICICLETA i educació vial. Per a fomentar l’ús de la bicicleta, en esta setmana PODEN PORTAR-LA I DEIXAR-LA A LA SEUA ZONA DE PATI
Els torns per al circuit seran els següents:
- Dilluns 24 de maig: 5é i 6é de primària
- Dimarts 25 de maig: 4t de primària.
- Dimecres 26 de maig: 3r de primària
- Dijous 27 de maig:. 2n de primària.
- Divendres 28 de maig: 1r de primària.
- DILLUNS 31 DE MAIG: ED. INFANTIL.

Important:

Obligatori l'ús de CASC y PROTECCIONS. Marcatamb el seu nom
• Els alumnes d’infantil i 1r i 2n de primària poden portar bicicleta, patinet, tricicle o similar, amb proteccions i casco obligatòriament.
• Els alumnes de 3º a 6º de primària només bicicleta).
• Els alumnes portaran el vehicle marcat amb el nom i l’aparcaran en la seua zona de pati, excepte ED. INFANTIL que l’aparcarà al costat de les seues aules a les 9h del matí.
• Es complirà el Plà de contingencia.