Viatge fi de curs. Circular informativa per als pares i mares dels alumnes de 6é

Estimados padres y madres:
Les informamos que el viaje de fin de curso de 6º será a Barcelona, del 7 al 10 de Mayo, para realizar los pagos de viaje, vamos a fraccionarlo en 3 plazos, distribuidos en los meses de Diciembre, Enero y Febrero.
El primer pago se podrá realizar hasta el dia 10 de dicimebre, con un importe de 100 euros.
Los alumnos que no paguen en esta fecha, se entenderá que no van al viaje.
Una vez realizado el pago en el banco, los alumnos deberan traer a clase una copia del justificante de pago.
El numero donde deben realizar el ingreso es:
 2038-9676-30-3000530651 ( BANKIA )

Las tutoras de 6º

Estimats pares i mares:

Els informem que el viatge de fí de curs de 6é serà a Barcelona, del 7 al 10 de Maig, per a fer el pagament del viatge, anem a fraccionar-ho en 3 terminis, distribuïts en el mes de desembre, gener i febrer.
El primer pagament es podrà realitzar fins al dia 10 de desembre, d’un import de 100 euros.
Es alumnos que no paguen en aquesta data, s’entendrà que no venen al viatge.
Una vegada relitzat el pagament al banc,els alumnes hauran de portar a classe una còpia del justificant de pagament.
El numero on han de realitzar l’ingres és el següent:
2038-9676-30-3000530651 ( BANKIA )

Les tutores de 6é

circular viatge fi de curs