Calendari i horari escolar

Els informem que les classes començaran el dilluns 12 de setembre. L’horari de setembre serà de 9h a 13h. L’horari d’octubre a maig esta pendent del resultat de la votació de la jornada escolar del dia 15 de setembre.
Els dies festius locals seran els següents:

• 31 d’octubre.
  • 9 de desembre.
  • 27 de febrer.

Ja els informarem de les dates de les reunions de inici de curs amb les turores i tutors dels seus fills.
Els llibres de text els repartiran una vegada començades les classes, es necessari que abonen a l’AMPA l’import del material socialitzat.
Gràcies.