ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

cartell eleccions consell escolarDe acuerdo con la Resolución de 22 de septiembre de 2015 sobre las elecciones a consejos escolares de los centros, el día 26 de noviembre de 2015 tendrán lugar las elecciones para renovar el Consejo Escolar de nuestro centro. Todos los miembros de la comunidad educativa podrán acudir a elegir a los representantes de su sector.
El calendario del proceso electoral está expuesto en el tablón de anuncios junto con el censo electoral. Destacamos los siguientes puntos:

• Presentación de candidaturas: El plazo de admisión de candidaturas de los distintos sectores dará comienzo el día 5 de noviembre y finalizará el día 12 de noviembre a las 16’30h.
  • Lista provisional de candidatos: Se publicará la lista provisional de candidatos el 16 de noviembre de 2015.
  • Reclamaciones: Presentación de las posibles reclamaciones a la lista provisional de candidatos el día 17 de noviembre de 2015 hasta las 16:30h.
  • Resolución de reclamaciones: La junta electoral resolverá las posibles reclamaciones hasta el 18 de noviembre de 2015.

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR DEL CENTRE
            D’acord amb la Resolució de 22 de setembre del 2015 sobre les eleccions a consells escolars de centres, el dia 26 de novembre de 2015 tindran lloc les eleccions per renovar el Consell Escolar del nostre centre. Tots els membres de la comunitat     educativa podran acudir a triar els representats del seu sector.
            El calendari del procés electoral està exposat en el tauler d’anuncis junt amb el cens electoral. Destaquem els punts següents:

• Presentació de candidatures: El termini d’admissió de candidatures dels distints sectors donarà començament el dia 5 de novembre i finalitzarà el dia 12 de novembre a les 16’30h.
    •  Llista provisional de candidats: Es publicarà la llista provisional de candidats el 16 de novembre de 2015.
    • Reclamacions: Presentació de les possibles reclamacions a la llista provisional de candidats el dia 17 de novembre de 2015 fins a les 16:30h.
  •  Resolució de reclamacions: La junta electoral resoldrà les possibles reclamacions fins al 18 de novembre de 2015.