Tallers de prevenció de l'abús en la infància

abusLOGO AZORIN FUSIONADODins el programa d’Educació Afetivo-Sexual que duguem a terme en tercer cicle de Primària, hem programat uns tallers amb l’alumnat de 5é de Primària dirigits a la prevenció de l’abús en la infància, impartits per l’orientador del centre els dies 28 i 29 de maig.
Circular informativa per a les famílies  MÉS INFORMACIÓ
Dentro del programa de Educación Afetivo-Sexual que llevamos a cabo en el tercer ciclo de Primaria, hemos programado unos talleres con el alumnado de 5º de Primaria dirigidos a la prevención del abuso en la infancia, impartidos por el orientador del centro los días 28 y 29 de mayo.