Setmana Cultural 2020. ELS INVENTS

Estimades famílies:
Els informem que la setmana del 17 al 21 de febrer, de dilluns a dijous realitzarem la SETMANA CULTURAL, amb tallers i activitats relacionades amb el “ELS INVENTS”.
El divendres dia 21 DE FEBRER, anem a celebrar  EL CARNESTOLTES. La temàtica d’este any és “ELS INVENTS” . Les disfresses són:

• Infantil: Bombeta.
    • 1º- i 2º.  Telèfon
    • 3º i 4º. Escacs.
    • 5º i 6º.  Rayos X

Com  anys enrere eixirem a desfilar pels carrers de Calp. L’horari general del 21 de FEBRER serà el següent:

• Els alumnes entraran a les seues classes com tots els dies.

Esmorzaran xocolate amb xurros en las aules i es disfressaran en las classes. Tots els alumnes ES DISFRESSARAN A L’ESCOLA entre les 11h a 12h. ENS agradaria LA COL·LABORACIÓ de mares i pares per ajudar-nos a repartir l’esmorzar per les classes.

• El centre obrirà les portes per als familiars. Poden disfrutar d’este dia disfressant-se, col·laborant en las aules i acompanyar-nos fins el pàrquing de mestres on ens col·locarem com tots els anys per ordre, de 3 anys fins a 6º de primària.
  • 12h. Ens col·locarem al pàrquing de mestres.
  • 12:15h. Eixirem a desfilar. El recorregut estarà en Telegram i en el panel informatiu.

Els mestres els indicaran si necessiten ajuda per a l’elaboració de les disfresses, amb la megafonia, pancarta del col·legi, ajuda durant la desfilada o qualsevol altra qüestió.
Desitgem que les famílies ens puguen acompanyar durant el recorregut i   col·laboren en que els xiquets i xiquetes desfilen correctament, però els demanem que eviten posar-se al mig de les files durant el recorregut. Al tornar ens quedarem fins les 14h en el centre.
Per últim els recordem que el proper 24 de febrer no es lectiu.
Gràcies per la seua col·laboració,
Direcció del Centre.
TALLERS SETMANA CULTURAL 2020