VI Setmana de la bici

Calp, jueves 3 de mayo de 2018
Estimadas familias,
Les comunicamos que vamos a celebrar la VI SEMANA DE LA BICICLETA y educación vial. Para fomentar el uso de la bicicleta, durante toda esta semana, PUEDEN TRAERLA Y DEJARLA EN EL PARKING DEL COLEGIO.
Los turnos para el circuito serán los siguientes:
– Lunes 7 de mayo: 3º y 4º de primaria.
– Martes 8 de mayo: 6º de primaria y 2º de primaria V.
– Miércoles 9 de mayo: 1º de primaria y 2º de primaria A.
– Jueves 10 de mayo: infantil 3 años y 4 años.
– Viernes 11 de mayo: 5º de primaria e infantil 5 años.
Importante:
• Los alumnos de infantil y 1º y 2º de primaria pueden traer bicicleta, patinete, triciclo o similar, con protecciones y casco obligatoriamente.
• Los alumnos de 3º a 6º de primaria solamente bicicleta y casco. (Protecciones recomendadas).
• Los alumnos traerán el vehículo marcado con el nombre y lo aparcarán en el parking del centro, excepto ED. INFANTIL que aparcará al lado de sus aulas a las 9h de la mañana. EL USO DEL CASCO ES OBLIGATORIO (y protecciones en infantil) Y SE RECOMIENDA EL USO DE PROTECCIONES para el resto de alumnos y alumnas.
Gracias por la colaboración.
Dirección del centro

Estimades famílies:
Els comuniquem que anem a celebrar la V SETMANA DE LA BICICLETA, PODEN PORTAR-LA I DEIXAR-LA AL PÀRQUING DEL COL·LEGI.
Els torns per al circuit seran els següents:
– Dilluns 7 de maig: 3r i 4t de primària.
– Dimarts 8 de maig: 6é de primària i 2n de primària V.
– Dimecres 9 de maig: 1r de primària i 2n de primària A.
– Dijous 10 de maig: infantil 3 anys i 4 anys.
– Divendres 11 de maig: 5é de primària i infantil 5 anys.
Important:
• Els alumnes d’infantil i 1r i 2n de primària poden portar bicicleta, patinet, tricicle o similar, amb proteccions i casco obligatòriament.
• Els alumnes de 3º a 6º de primària només bicicleta i casco. (proteccions recomanades).
• Els alumnes portaran el vehicle marcaran amb el nom i l’aparcaran en el pàrquing del centre, excepte ED. INFANTIL que l’aparcarà al costat de les seues aules a les 9h del matí. L’ÚS DEL CASC ES OBLIGATORI (i proteccions en infantil) i es RECOMANA L’ÚS DE PROTECCIONS per a la resta d’alumnes.
Gràcies por la col·laboració.
Direcció del centre.