CARNESTOLTES 2018

Estimades famílies:
El proper divendres dia 9 de febrer, anem a celebrar EL CARNESTOLTES. La temàtica d’este any és “LES TRIBUS” . Les disfresses són:

• Infantil- masai.
    • 1º- i 2º. Zulú.
    • 3º i 4º. Tribus nòrdiques i víkings.
    • 5º i 6º. Indis americans.

Com anys enrere eixirem a desfilar pels carrers de Calp. L’horari general serà el següent:

• 9h. Els alumnes entraran a les seues classes com tots els dies.

Esmorzaran xocolate amb xurros en las aules i es disfressaran en las classes. Tots els alumnes ES DISFRESSARAN A L’ESCOLA entre las 10h a 10:50h. Les mares i pares poden vindre a ajudar-nos a repartir l’esmorzar per les classes.

• 10:30h. El centre obrirà les portes per als familiars. Poden disfrutar d’este dia disfressant-se, col·laborant en las aules i acompanyar-nos fins el pàrquing de mestres on ens col·locarem com tots els anys per ordre, de 3 anys fins a 6º de primària.
  • 11h-11:15. Ens col·locarem al pàrquing de mestres.
  • 11:15h. Eixirem a desfilar. El recorregut estarà en la web i Telegram.
  •

Els mestres els indicaran si necessiten ajuda per a l’elaboració de les disfresses, amb la megafonia, pancarta del col·legio, ajuda durant la desfilada o qualsevol altra qüestió.
Desitgem que les famílies ens puguen acompanyar durant el recorregut i   col·laboren en que els xiquets i xiquetes desfilen correctament, però els demanem que eviten posar-se al mig de les files durant el recorregut. Quan arribem al centre desfilarem pel pati donant una volta a la pista blava.
Per últim els recordem que el dilluns 12 de febrer no es lectiu.
Gràcies por la seua col·laboració.

Atentament

Estimadas familias:
El próximo viernes día 9 de febrero, vamos a celebrar EL CARNAVAL. La temática de este año es “LAS TRIBUS. Los disfraces son:

• Infantil- masai.
    • 1º- i 2º. Zulú.
    • 3º y 4º. Tribus nórdicas y vikingos.
    • 5º y 6º. Indios americanos.

Como estos últimos años saldremos a desfilar por las calles de Calp. El horario general será el siguiente:

• 9h. Los alumnos/as entrarán a sus clases como todos los días.

Almorzarán chocolate con churros en las aulas y se disfrazarán en las clases.
Todos los alumnos/as SE DISFRAZARÁN EN EL COLEGIO entre las 10h a 10:50h. Los padres y madres pueden venir a ayudarnos a repartir el almuerzo por las clases.

• 10:30h. El centro abrirá sus puertas para los familiares. Pueden disfrutar de este día disfrazándose, colaborando en las aulas y acompañarnos hasta el parking de maestros donde nos colocaremos como todos los años por orden, de 3 años hasta 6º de primaria.
  • 11h-11:15. Nos colocaremos en el parking de maestros.
  • 11:15h. Saldremos a desfilar. El recorrido estará en la web y Telegram.

Las maestras y maestros les indicarán si necesitan ayuda para la elaboración de disfraces, con la megafonía, pancarta del colegio, ayuda durante el desfile o cualquier otra cuestión.
Deseamos que las familias nos puedan acompañar durante todo el recorrido y   colaboren en que los niños y niñas puedan desfilar correctamente, pero les pedimos que eviten ponerse en el medio de las filas durante el recorrido. Cuando lleguemos al centro desfilaremos por el patio dando una vuelta a la pista azul.
Por último les recordamos que el lunes 12 de febrero no es lectivo.

Gracias por su colaboración.