Microprojecte Àmbit Lingüístic – 1r i 2n ESO – Valencià i Castellà – Curs 2023/24

OBJETIUS DE DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE – ODS

Treballem amb tots els alumnes de l’ESO. El material d’inici del projecte és en Castellà. La tasca final del projecte ha de ser en Valencià. Treballarem amb les dues llengües alhora.

Els alumnes, per grups, triaran un objectiu, buscaran informació i faran una cartolina, molt visual, amb les explicacions concretes de l’objectiu. Per últim, gravaran un podcast explicant l’objectiu.

Es tracta de fer una exposició en l’institut amb tot el material perquè tots els alumnes puguen aprendre: què són els objectius de desenvolupament sostenible, per a què serveixen i per què són importants.

PODCAST SOBRE:

Podcast de Josep & Arthur

Podcast de Felipe & Marc

Podcast de Melvin, Othmane & Joan Martí

Podcast de Miquel & David

Podcast de Youssef & Roque

Carrusel Fotogràfic del Treball

Descarregar les imatges dels treballs a qualitat original

Aquest Projecte Lingüístic ha estat coordinat i portat a terme per les professores d’ESO: Júlia Villena Santacreu i Marisa de la Fuente Martinez

CEIP Serra de Bèrnia – Curs 2023/24

Xaló.