Projecte Àmbit Lingüístic – 1r ESO – Curs 2023/24 – Poble i Llengua

EL NOSTRE POBLE, LA NOSTRA LLENGUA

Amb aquest projecte hem treballat competències bàsiques com són: aprendre a aprendre, la competència digital, competència d’autonomia i iniciativa personal i a més les competències específiques de l’assignatura d’Àmbit Lingüístic, com són l’expressió escrita, comprensió escrita i la mediació.

La tasca final d’aquest projecte és un tríptic d’un poble o ciutat (que l’alumne tria lliurement) on s’especifica la informació que els alumnes han de buscar, resumir, treballar i posar en el seu tríptic. D’esta manera treballem diferents tipus de textos i molts continguts que hem aprés enguany en classe.

Amb este treball els alumnes coneixeran millor el seu poble i la seua llengua. Com diu el refrany: “Qui el seu poble mira, tot el món veu”.

Tot seguit podeu veure, llegir i descarregar els tríptics que conformen, en forma de recopilació, aquest treball dels dos grups de 1r ESO, un treball que han coordinat les dues professores Júlia Villena Santacreu i Marisa de la Fuente Martinez.

Triptics-El-nostre-poble-la-nostra-llengua-1-ESO_MARIA-LUISA-DE-LA-FUENTE-MARTINEZ

CEIP Serra de Bèrnia – Curs 2023/24