En el nostre centre, tota la comunitat educativa està involucrada en un procés permanent de millora de la qualitat educativa.

Les línies orientadores de la nostra labor són:

1. Intensificar la investigació i renovació metodològica i didàctica.
  2. Millorar la qualitat de l’ensenyament tant a nivell emocional com enriquint el currículum, per a aconseguir bons nivells competencials.
  3. Aprofundir en el tractament de la diversitat i motivació de l’alumnat cap al treball ben realitzat.
  4. Prioritzar una educació en valors, utilitzant la transversalitat com a font d’aprenentatge social.
  5. El respecte, la cultura i el diàleg com a principis de convivència i mitjans de resoldre conflictes.

Des del col·legi es fomenten les activitats lúdiques, culturals i complementàries que enriqueixen el currículum oficial i aporten als nostres alumnes una formació íntegra en valors i alta en capacitats i coneixements.

ENLLAÇOS D’INTERÉS

Imagen del centro 03001647