XL SETMANA CULTURAL AL CEIP EL ROMERAL

La setmana cultural del CEIP El Romeral s’ha realitzat els últims tres dies del segon trimestre. Aquesta s’ha dedicat al pintor valencià Sorolla sota el lema “La llum de Sorolla”.

El dilluns 25 de març l’alumnat de 6é vam fer una eixida per visitar el Museu de la Diversitat de 1r d’ESO de l’IES Andreu Sempere, on ens van mostrar diverses aules amb activitats molt interessants com projectes, manualitats, laboratori i, fins i tot, un hivernacle. En tornar al col·legi, tota l’escola va gaudir d’una funció de Faula Teatre anomenada “L’aventurer de l’espai” que va agradar molt. Per finalizar el dia van posar música i tant actors i actrius, alumnat i professorat van cantar i ballar tots junts.

El dimarts 26, el curs de 6é vam aprendre sobre la vida de Sorolla i vam fer un taller sobre el pintor, en el qual podíem elegir entre diferents manualitats, entre aquestes: “El jardí de Sorolla”, “Els colors del mar”, “La meua casa somiada” i “El retrat”.

Per tancar la setmana cultural, el dimecres 27, els xiquets i xiquetes de tota l’escola van participar a la cloenda en la qual 3r va fer diferents balls i 6é vam mostrar la seua actuació del Festitró. A continuació es van lliurar els premis del Sambori, del cartell de carnestoltes i del tríptic de la setmana cultural. En finalitzar, l’alumnat de 6é se’n vam anar en la bicicleta fins la Via Verda on es vam menjar la mona i vam gaudir d’un matí molt “Pasqüero”.

Tornant a l’escola després de menjar-se la mona.