NOTA: AMPA ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

EN LA SECCIÓ AMPA JA PODEU VORE LA INFORMACIÓ DE TOTA L’OFERTA D’ACTIVITATS EXTRAESCOLARS PER AL CURS 2021-22

SEGURO ESCOLAR:

Informamos a las famílias que para el curso 2021-22 se ha contratado el seguro escolar con la compañía  (PENDIENTE DE ACTUALIZAR).

Aquellas famílias que lo quieran contratar deben realizar un ingreso por un importe de 12,50 euros a la cuenta de la AMPA , indicando el nombre del alumno y el curso antes del 30 d’agost.

Les activitats extraescolars per al curs 2021-22 comencen la primera setmana d’octubre

PODEU CONSULTAR ELS HORARIS EN LA SECCIÓ DE LA AMPA

A més podeu descarregar /consultar la fitxa d’inscripció amb les activitats extraescolars ofertades per al curs 2021 /22.

Les families que vulguen que els seus fills/es participen en les activitats extraescolars han d’emplenar la  fitxa d’inscripció i deixar-la en la bústia de la AMPA.

Durant el curs qualsevol alta o baixa seran els interessats els que han de cridar per telèfon a l’empresa. Teniu el telèfon en la secció AMPA.