Convivencia

1. En cas de que els xiquets/es es queden al centre baix qualsevol circumstància, fora de l ‘horari lectiu del centre, la tutela correspon a la família.

2. L‘horari d’entrada al centre és a les 9 hores i a les 15:15 hores. Per a un millor funcionament del Centre, es prega puntualitat.

3. Tant les absències com els retards es justificaran per escrit per les famílies.

4. L’alumnat sols podrà abandonar el Centre Escolar dins de l’ horari lectiu acompanyat per una persona major. Aquesta persona deurà signar el corresponent justificant.

5. L’alumnat dels nivells d’infantil tres anys fins els de 2n. de primària, al finalitzar l’horari lectiu, seran entregats en ma a la família o persona autoritzada corresponent.

L’alumnat dels nivells 3r. als de 6é de primària eixiran sols de l’aulari i serà la família qui l’arreplegue en la porta del Centre.

En cas contrari, els pares han de fer la corresponent autorització.

6. Les famílies deixaran i arreplegaran als seus fills/es a l’ entrada del centre. En dies de pluja ho faran al porxe.

7. El professor/a, per possibilitar l’entrada d’un familiar al Centre dins de l’horari lectiu, ha de complimentar l’ imprès d’autorització corresponent. El familiar entregarà aquest document al conserge per a accedir al Centre.

8. L’alumnat no podrà introduir al col•legi objectes que suposen un perill per a la convivència.

9. El col•legi compta amb un Reglament de Règim Intern, a disposició de les famílies, alumnat i professorat, que contempla els drets i deures de tots els membres de la Comunitat Escolar.