matricula fora de termini/fuera de plazo

Què és el Fora de termini?

• És una possibilitat que tenen les persones que han arribat tard  per a presentar una sol·licitud dins dels terminis establerts en el calendari d’admissió i volen una plaça escolar per al pr+oxim curs escolar.

+ Com he de sol·licitar plaça?

• Les persones que han arribat tard al procès de sol·licitud han de fer el següent:

1. Completar una sol·licitud de “Fora de termini” que tindran que descarregar-se punxant ací:

(DESCARREGAR LA SOL·LICITUD PER  A EMPRENAR-LA A MA)

2. Esta sol·licitud es tindrà que enviar per correu electrònic al centre de primera opció. El nostre correu es 46001771@edu,gva.es.

Indicar en el correu: MATRICULA FORA DE TERMINI  O FUERA DE PLAZO

NOS PONDREMOS EN CONTACTO (UNA VEZ FINALIZADO EL PROCESO DE ADMISIÓN) A PARTIR DEL20 DE JULIO PARA COMUNICARLE SI TENEMOS PLAZAS VACANTES EN NUESTRO CENTRO Y SI SU HIJO/A ESTÁ ADMITIDO EN NUESTRO CENTRO.