Activitats de centre

Moltes gràcies Cuadernos Rubio

25 de novembre- Dia Internacional per a l’Eliminació de la viòlencia contra les dones.

El nostre col.legi s’ha vestit de BLAU! Aquesta setmana, alguns dels nostres postes i les tanques del pati s’han pintat de color blau, un color que representa pau, calma, confiança i inclusió. Per a nosaltres, que som un centre obert i acollidor amb l’alumnat amb TEA (trastorn de l’espectre autista), el blau simbolitza el respecte a la diversitat, l’afecte i el compromís amb una educació per a tothom.

Volem agrair de tot cor a les families del AMPA CEIP Verge del Rosari, el professorat i el personal de l’ayuntament, especialment al pintor municipal, per a sumar-se amb tanta il.lusió a aquesta acció de millora del nostre espai escolar. Junts fem esola, i amb aquestes detalls, també pintem el futur de valors.

Avui hem celebrat el Dia de l’Esport al nostre col.le! Una jornada plena d’energia,jocs, reptes i molta il.lusió compartida entre xiquets i mestres.

Tot el nostre alumnat de primària celebra el dia del Llibre del CEIP Verge del Rosari amb diverses activitats que ha dut a terme 5é de primària amb la resta de classes de primària: manualitat (marcapàgines), portada del llibre i teatre.

El nostre alumnat realitza les lectures tutoritzades entre classes de diferents cicles.

Ni hi ha millor manera d’aprendre dels majors que quan et conten un bonic conte.

El nostre alumnat celebra el principi de les Pasques amb jocs tradicionals organitzats des del professorat per cicles. Ho han passat genial.

Celebrem les nostres jornades de portes obertes al costat del AMPA CEIP Verge del Rosari. Moltes gràcies per assistir a conéixer-nos, us esperem prompte.

Pintada de grafiti del 50 aniversari del CEIP Verge del Rosari.

Durant aquest dies el nostre alumnat ha estat treballant diferents activitats que han culminat en el mural realitzat per al Dia Mundial de Conscienciació sobre l’Autisme.

Així commemorem l’equitat, la inclusió i la necessitat de continuar lluitant dia a dia per l’autisme.

Visita a l’exposició temporal del 50 aniversari del CEIP Verge del Rosari.

Informem que l’exposició temporal de fotos que conten la història del CEIP Verge del Rosari de Massamagrell, centre educatiu que complix actualment 50 anys, estarà disponible fins al dimecres que ve dia 2 d’abril(el dijous es retirarà l’exposició). El seu pas és gratuït, podeu anar amb el vostres fills/as i que puguen gaudir de veure un poc de la història del col.legi a partir de les fotografies, a més dels cartells que estan exposats sobre els dibuixos realitzats pel propi alumnat.

El CEIP Verge del Rosari i AMPA CEIP Verge del Rosari participen en el trobades en el cercaviles i els tallers.

Moltes gràcies a l’AMPA per la vostra implicació i al professorat que heu vingut a ajudar-nos, junts fem escola valenciana.

La nostra part del monument!

Gràcies als dibuixos entregats hem pogu presentar la nostra part del projecte col.laboratiu entre centres educatius de l’horta nord per a les trobades.

Moltes gràcies a l’alumnat i famílies que heu participat.

Dibuixos presentats per al concurs que hem realitzat de cara a triar el dibuix que ens represente per al monument de les Trobades: projecte col.laboratiu dels centres educatius de l’horta nord.

Moltes gràcies a l’alumnat i famílies que heu participat. El guayandor serà triat a mig dia.

Hui el CEIP Verge del Rosari realitza la seua segona carrera solidària en la qual tot l’alumnat ha realitzat la seua carrera i de manera voluntària ha portat la seua kilo d’aliments de donació a CSA MANYÀ de Massamagrell.

Moltes gràcies a totes les persones que ho heu fet possible, a l’ayuda de l’AMPA i a les famílies i alumnat per la vostra donació. De nou hem demostrat como a acentre que som un centre que es mou i lluita per a ajudar a qui més el necessita.

Aquest curs el CEIP Verge del Rosari participa en el 27é concurs de literatura valenciana Sambori 2025.

Hui celebrem en el CEIP Verge del Rosari el Dia Escolar de la No Violència i la Pau.

Per això hem eleborat entre tots un mural en el qual cada classe ha construït amb la seua rajola el mur de la pau. A més el nostre alumna ha cantat i tocat cançcons per la pau.

Hoy celebramos en el CEIP Verge del Rosari el Día Escolar de No Violencia y la Paz.

Por esta razón hemos construido un mural entre todos nosotros en el que cada clase ha construido con su propio azulejo el muro de la paz. Además, nuestros alumnos han cantado y tocado canciones por la paz.

Feliç any!

El nostre alumnat del club del manga del CEIP Verge del Rosari ha rebut uns regals per a la biblioteca dels reis

El nostre alumnat de 1r a 6é de primària ha realitzat entre classes les lectures tutoritzades, llegint llibres de lectura dels més majors als més xicotets. Ho han fet genial.

El nostre alumnat ha realitzat la commeració del 25 de novembre DIA internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona.

20 de novembre: Commemoració de la Convenció de Drets de la infància. El nostre alumnat participa en l’acte realitzat per l’ajuntament de Massamagrell llegint dos articles dels drets de la infància.

Hoy familias del AMPA CEIP Verge del Rosari y profesorado de CEIP Virgen del Rosario hemos hecho el envío de material escolar que se solicitaba desde el proyecto llevado a cabo por Nueva Escuela, en el que una vez los centros educativos afectados por la DANA tengan las instalaciones preparadas, see les distribuirá todo el material.

Muchas gracias a todas las familias del colegio por traernos tanto material, habéis demostrado tanto valor por el amor por los coles y familias afectadas que nos habéis dejado sin palabras. Muchas gracias también al AMPA CEIP Virgen del rosario ya que sin vosotros no podríamos haberlo hecho, al profesorado del cole y en especial también a las familias que habéis estado organizando, etiquetando y hoy en concreto a nuestro director de estudios Pablo y a las dos familias que habéis hecho el viaje (por supuesto mil gracias por la furgoneta). Pero aquí no acaba todo. Seguiremos colaborando.

50 ANIVERSARI DE L’ESCOLA

Aquest dimarts huit d’octubre, l’escola complix 50 anys. Per a celebrar aquesta preciosa efemèride eixirem al pati, cantarem el nostre himne i llegirem un manifest sobre la història i els valors del nostre col·legi.

A continuació podeu escoltar L’Himne del 50 aniversari de l’escola, fet per l’alumnat de sisè del curs 2023-2024 coordinat per la mestra de música Eva Sarabia i grabat a la ràdio de l’escola.

GRADUACIÓ 2019-2023

Hoy celebramos nuestra graduación 2023-2019. Ha sido un acto emocionante donde se ha derramado más que una lágrima pero al mismo tiempo esperamos que sirva a nuestros estudiantes como impulso para la nueva etapa educativa. Este año también tenemos la noticia de que la graduación no ha sido solo para sexto grado, sino también para niños de 5to año. Muchas felicidades a los graduados, les deseamos lo mejor.

Projecte Joan Miró de les aules de 3 anys.

El nostre alumnat de la UECO ha tingut el seu concert final en el qual han cantat, escoltat instruments i gaudir molt.

Avui, a l’hora del pati, hem fet l’entrega de premis dels guanyadors del Torneig de Pilota Valenciana a l’escola. Enhorabona als tres!

El nostre alumnat de segon de primària i 4 anys infantil ha tingut la seua activitat internivell des d’educació física. Els ha encantat a tots dos i ho han passat genial.

El alumnado de quinto de religión ha realizado una excursión al Convento de la Magdalena. Queremos dar las gracias por vuestra acogida. Ha sido una experiencia magnífica.

¡Volveremos!

El nostre alumnat de la UECO hui finalitza el seu projecte de “viatjant amb pictos al llarg de la història”. Hui acaben en l’edat mitjana visitant el castell d’Albalat dels Sorells on el comte i la comtessa del castell els han preparat activitats per a aprende coses sobre el castell i l’edat mitjana.

El nostre alumnat de segon i tercer cicle de primària han tingut hui les animacions lectores de biblioinnova’t. Han estat genial.

El nostre alumnat de quart i cinqué de primària participa en el concert organitzat pel projecte Escola Canta sobre els “Súper ODS”, coordinat per la nostra fantàstica professora de música Eva. Ho han fet genial.

Visita al museu de les Ciències i el taller “Científic per un dia” de 5 anys. Ha estat super bé, molt emocionant i han gaudit de l’experiència, felicitant-nos per el seu bon comportament.

Excursió de primer i segon de primària pel nostre poble Massamagrell. Moltes gràcies al personal de l’ajuntament, a Emília i a la nostra alcadessa Pilar per acollir-nos i ensenyar tant al nostre alumnat de l’ajuntament i del museu del nostre poble, a més de per el detall per al nostre alumnat. Han gaudit moltíssim de l’activitats. Tornarem! Activitats: Visita a l’Ajuntament de Massamagrell, Museo Municipal Martinez Beleyto de Massamagrell.

Enhorabona a l’organització de l’activitat per part de les professores de primer cicle de primària.

Excursión de primero y segundo de primaria por nuestro querido Massamagrell. Muchas gracias al personal del ayuntamiento, a Emilia y a nuestra alcaldesa Pilar por acogernos y enseñar tanto a nuestro alumnado del ayuntamiento y del museo de nuestro pueblo, además de por el detalle para nuestro alumnado. Han disfrutado muchísimo de las actividades. ¡Volveremos! Actividades: Visita al ayuntamiento de Massamagrell, Museo Municipal Martinez Beleyto de Massamagrell.

Enhorabuena por la organización de las actividades por parte de nuestro profesorado de primer ciclo de primaria.

El nostre alumnat de quart de primària ha anat a l’excursió de l’hort de Colevisa.

El nostre alumnat de quart de primària ha anat a la biblioteca de Massamagrell.

Des d’educació física, en el projecte que tenen del circ, aprofitant el dia del llibre, s’han dut a terme activitats d’expressió gestual sobre el circ.

El nostre alumnat de primer de primària ha anat hui a l’excursió de l’alqueria El Machistre -Museu de l’Orxata i la Xufa en Alboraia. Es nota que s’ho han passat genial.

El nostre alumnat de segon, tercer i quart de primària ha anat al teatre de Massamagrell

El nostre alumnat de 3,4 i 5 anys d’infantil i l’alumnat de primària ha assistit hui per la campanya de ” Anem al teatre” a veure una obra de teatre a la casa de la cultura de Massamagrell. S’ho han passat súper bé.

Nuestros alumnado de 3,4 y 5 años de infantil y el alumnado de primero de primaria ha asistido hoy por la campaña de ” Anem al teatre” a ver una obra de teatro a la casa de la cultura de Massamagrell. Se lo han pasado súper bien.

Feliç dia del llibre 2024!

Tot el nostre alumnat del col·legi han gaudit de les activitats planificades per la comissió de biblioteca: intercanvi de llibres i materials entre el nostre alumnat. Ha sigut un dia preciós en el qual han pogut sensibilitzar-se sobre l’amor per la lectura.

Feliz día del libro 2024!

Todo nuestro alumnado del colegio han disfrutado de las actividades planificadas por la comisión de la biblioteca: intercambio de libros y materiales entre nuestro alumnado. Ha sido un día precioso en el que han podido sensibilizarse sobre el amor por la lectura.

El nostre alumnat de tercer en la visita a la biblioteca de Massamagrell

Hoy celebramos nuestra día de concienciación sobre el autismo. En ella hemos realizado diferentes actividades dependiendo de la edad, que puedes encontrar en el siguiente enlace:https://drive.google.com/file/d/1KWI2T0ZSx-_Ae-iFBU1L8qen9qkppCRk/view

Ha sido hermoso poder concienciar a nuestros estudiantes sobre el autismo para crear una perspectiva diferente.

Pèro el dia no termina así. Lo vivimos todos los días del curso y la próxima semana nos tomaremos una foto con el mural hecho de las actividades y nuestro símbolo del infinito.

Activitats al nostre centre: Cinefórum i taller de com dibuixar manga.

Este curso empezamos con el proyecto de innovación de bibliotecas escolares “Biblioinnova’t”. Entre todas las actividades planificadas, hemos añadido otras relacionadas con el mundo del manga y el anime, temática que sabemos que a mucha parte del alumnado les gusta.

Els alumnes d’infantil de 3,4 i 5 anys han gaudit molt amb els contes de Marta Pereira ” Animales, bichos y demás parientes”

Reinauguració de la biblioteca

Estrenem biblioteca en el CEIP Virgen del Rosario!?? “Els llibres són l’avió, el tren, el camí. Són la destinació i el viatge. Són la llar”. Anna Quindlen??‍?

Estrenem un trosset del col·le que esperem que servisca perquè el nostre alumnat se senta com a casa, viatge a grans llocs plens de màgia i aprenga gaudint de la lectura✨. Gràcies a la nostra coordinadora María que ho has fet possible ?

Dia de la Pau

El 30 de gener vam celebrar al nostre centre “El Dia Escolar de la No Violència i la Pau 2024” amb nostra 1a CARRERA SOLIDÀRIA PER LA PAU!, amb el CONCERT PER LA PAU i el manifest amb la confecció del mural “No és màgia, és amor”

Vam fer:

Recollida d’aliments per a Càritas amb la col·laboració de les famílies de l’AMPA??

-Carreres adaptades a l’edat, fent fins i tot que els més majors ajuden als més xicotets ?‍♀️??‍♂️??‍♀️??‍♂️

– Recuperació dels nostres esportistes amb plàtans i mandarines ??

– Carrera de mestres ?‍???‍? Va ser molt emocionant?.

-Concert de la cançó “No dudaría” del artista Antonio Flores, ball i manifest per la pau amb la confecció d’un mural baix el lema: No és màgia, és amor”

Fes click al Pare Noel per veure un vídeo sorpresa.

El claustre del CEIP Virgen del Rosario vos desitja un BON NADAL!

Tallers de Nadal i visita del Pare Noel

El 21 i el 22 de desembre el centre ha estat immers en fer activitats de Nadal, tant l’etapa d’ Educació Infantil, Primària com la nostra UECO. A més hem rebut la visita del Pare Noel, cada classe ha tingut un regalet i a més una planta per cada alumne/a. Hem vist moltes cares d’il.lusió. El Nadal és amor, és màgia, és unió.

Festival de nadal

El 20 de desembre va ser un dia màgic. El nostre alumnat va actuar al festival de nadal i no podem estar més contents amb tots i totes, el van fer de categoria. Mil gràcies a les organitzadores i a totes les famílies que van participar.

Setmana de la música

L’última setmana de novembre celebrem la setmana de la música.

El dia 1 de desembre es va celebrar el concert de Santa Cecília, la nostra patrona de la música i dels músics. Molts alumnes van interpretar cançons amb els seus instruments i també mestres, fent una versió de Another brick on the Wall de Pink Floyd tots junts com a final de festa.

El dia 30 de novembre vam comptar amb David Llàcer, un gran contrabaixista que ens va fer un taller explicant-nos les característiques i les virtuts d’aquest “xicotet” instrument. Perquè com diu ell: de contrabaix cap a dalt!

25 de Novembre Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona: “AMB UNA ALTRA MIRADA

Des del CEIP Verge del Rosari el celebrem este dijous amb el cartell que s’ha creat a partir de l’aportació de totes les classes del col·legi, sensibilitzant al nostre alumnat sobre este dia i sobre la necessitat de continuar fent accions que facen veure la realitat que pateixen tantes dones. Ací podeu veure les fotos del professorat, i les dels xiquets/as les té cada tutora per a poder entregar-les a les famílies.

PROJECTES ESCOLARS CURS 23-24. FEM ESCOLA 

JORNADA MUSICAL: “UN CURS DE CINE” 21 DE JUNY 9:30 HORES (ENTRADA PEL CARRER MOLÍ DE BAIX, PORTA DEL DARRERE)

Es convida a totes les famílies de l’alumnat del centre a l’espectacle de danses que tindrà lloc en el centre educatiu el 21 de juny a les 9:30 hores en el pati de l’escola.

SETMANA DEL LLIBRE ABRIL 2023

Vam iniciar la setmana del llibre el passat 20 d’abril amb la visita de Marta Pereira. Ella sap molt bé com contar històries a l’alumnat de l’etapa d’infantil que ben bé els va deleitar.

El divendres 21 d’abril vam seguir amb les lectures tutoritzades on els més majors de l’escola van llegir als més menuts un conte en els espais exteriors del centre, aprofitant el bon temps de la primavera. Tot el centre ho va passar genial.

Tant el dilluns 24 com el divendres 28, vam gaudir d’unes històries musicals d’allò més divertides, de la mà de “Cantacanalla”, un grup fabulòs del cor de l’horta nord, en concret d’Alboraia.

Entre unes actuacions i altres tota l’escola per cicles s’ha traslladat al centre cultural de la localitat per vore les obres teatrals de la campanya “Anem al teatre”, organitzada per l’ajuntament de Massamagrell i que promou la cultura i la llengua valenciana.

Gràcies a tots i a totes per col·laborar amb nosaltres.

VESPRADA FALLERA

CELEBRACIÓ DIA DE LA DONA: 8 DE MARÇ

Celebrada la setmana de la dona amb molta intensitat, donem les gràcies a tot el professorat per la involucració i participació en el foment de la igualtat de gènere. En especial a tots els docents que han fet possible la representació de “Tarzana” per a tot l’alumnat d’infantil i fins 4t de Primària. Ha sigut una clara mostra on es comprova la vàlua de les dones en un context molt atractiu per als menuts com és la selva. Valorar també el treball que ha realitzat l’alumnat del tercer cicle, cinqué i sisé en la transformació dels contes tradicionals on el patriarcat ha regnat sempre i entre tots i totes han capgirat les històries per donar equilibri als tradicionals rols.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies