Tarihuela

Seguint la linea del curs passat, aquest curs 2015-2016 també volem fer una excursió a final de curs implicant a la totalitat del alumnes del centre, tant els d’Infantil, com els de Primària. Estem organitzant l’eixida amb les mateixes directrius qu el curs passat, ja que l’experiència al Mas de Borràs (Vilafranca) va ser molt positiva.

Enguany hem decidit anar a Tarihuela (Jérica) a fer activitats lúdiques i d’aventura durant dos dies els alumnes d’Infantil (1 i 2 de juny) i tres dies els alumnes de Primària (1, 2 i 3 de juny) amb les corresponents nits.

També farem unes reunions a l’escola per donar tota la informació pertinent i per aclarir qualsevol dubte als pares i mares. Estimem que el preu de l’eixida serà 120 € aprox. que es podrà abonar de forma fraccionada.