Ensenyament

Al Projecte Lingüístic de Centre (PLC) s’inclouen els diferents programes lingüístics que es referencien a la LLEI 4/2018, de 21 de febrer, de la Generalitat, per la qual es regula i promou el plurilingüisme en el sistema educatiu valencià.

El material que duen els alumnes és un material socialitzat. Aixó vol dir que a principi de curs se li dóna a cada alunme un estoig complet i les llibretes corresponents. La resta del material forma part de l’escola i tots els alumnes del centre poden fer ús d’ell.

Des de fa tres cursos no utilitzem llibres de text, ja que ens inclinem per un Aprenentage Basat en Pojectes (ABP), una forma de treballar de forma cooperativa, on tots aprenem de tots, el resultat del qual és un aprenentage més significatiu i adaptat a les situacions de la vida quotidiana.

També des de fa dos cursos utilitzem la metodologia ABN (Algoritmes Basats en Números) per al càlcul mentai i operacions en l’àrea de Matemàtiques. Tant és l’implicació en aquesta forma de treballar que durant el curs oferim sessions de formació d’ABN als pares i mares interessats.