Programa CODI

CODI és un programa gratuït d’activitats extraescolars de capacitació digital dirigit a xiquets, xiquetes i adolescents entre 9 i 17 anys i que té com a finalitat la seua formació en competència digital. Este programa perseguix, per tant, garantir la inclusió digital de tot l’alumnat i, al seu torn, garantir que tot l’alumnat tinga accés a realitzar activitats extraescolars gratuïtes en el seu centre educatiu.

Pot consultar en la pàgina web CODI tota la informació del programa (resolució de convocatòria, presentació en pdf i vídeo i preguntes freqüents) així com l’enllaç a OVICE, en el següent:

ENLLAÇ

Cartel-CODI-val