Menjador

Podeu aconseguir el menú:

-A través del Telegram la primera setmana del mes

-A través de l’aplicació gratuïta que podeu descarregar en play store: INTUR APP

Introduir en minúscules i sense espais:

USUARI:  vicenteartero

CONTRASENYA:  artero62

El CEIP Vicent Artero ofereix el servici de Menjador Escolar a tots els alumnes del centre.

El Menjador està gestionat directament pel centre. L’encrregat del Menjador és el mestre Gabriel García.

L’empresa contractada per oferir el servici de menjars i monitors/cuidadors es INTUR.

Si voleu més informació sobre aquesta empresa, consultar els menus de cada mes i vore els articles d’interés que ens proposen sobre alimentació, cliqueu aquest enllaç:

INTUR

FacebookTwitterEmailCompartir