Informació general

El C.E.I.P Mestre Vicent Artero és una escola pública que pertany a la Conselleria de Cultura Educació i Ciència de la Comunitat Valenciana, ubicada al carrer Pintor Sorolla número 16 de Castelló.

Està situada geogràficament al sudoest de la ciutat, dins del casc urbà delimitat pels carrers Pintor Sorolla a l’entrada principal i pel carrer Gàtova l’accès dels alumnes, dins el barri anomenat San Josep Obrer-Cremor, aquest està en continua expansió sobretot des de la construcció de la nova estació de ferrocarril que ha llevat la barrera que feia de separació entre el barri i el centre de la ciutat.

Els ensenyaments que s'imparteixen són Infantil amb sis unitats i Primària amb dotze unitats, tots el cursos tenen dues línees en valencià excepte Infantil 4 anys.

El professorat del Centre està format per 13 tutors de Primària, 6 d’infantil, 1 mestres de recolzament en infantil, 1 de Música, 2 d’Educació Física, 2 d’Anglés, 2 de Pedagogía Terapeútica ,1 Logopeda, 1 Orientadora i 1 de Religió.