Beques de menjador

NORMATIVA: Resolució de 18 de Juny

INSTRUCCIONS CURS 24-25

Del 1 de Juliol a fi de periode de matrícula

QUI POT SOL·LICITAR L’AJUDA?

Tot l’alumnat escolaritzat al nostre centre.

QUÈ HE DE FER?

Si l’he demanada al curs actual, accedir a WEB FAMÍLIA i revisar les dades des de l’apartat TRÀMITS. Si estic d’acord, descarregaré l’esborrany, el signara mare i pare i el presentaré presencialment al centre en horari de secretaria o l’enviaré en format PDF o foto per mail (12003882@edu.gva.es) Si no estic d’acord amb les dades que hi apareixen, marcaré la casella G, afegirem a mà les dades a esmenar i ADJUNTAREM la documentació que fonamente el canvi.

NO estic rebent l’ajuda, però la vull demanar per primera vegada: omplir i lliurar l’Annex I per les mateixes vies anteriorment esmentades.

Vos deixe adjunt la resolució on podeu trobar l’annex I. https://dogv.gva.es/datos/2024/06/28/pdf/2024_6292.pdf

MOLT IMPORTANT

Per facilitar-VOS la presentació de les ajudes del menjador podeu passeu en horari de secretaria (de 10h a 13h) DEL 1 AL 15 DE JULIOL, replegar el borrador, signar-lo pel pare i la mare, modificar-ho, si es el cas, i entregar-ho en secretaría.